Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Dykhnych L$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Kostiuchenko О. 
Cognitive Stylistic Component of Socio-Cultural Activity Manager Training [Електронний ресурс] / О. Kostiuchenko, L. Dykhnych, A. Cristóvão // Socio-cultural management journal. - 2021. - Т. 4, № 1. - С. 57-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucams_2021_4_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 919.374 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Tymoshenko O. 
Peculiarities of using marketing tools in fashion industry enterprises in the digital economy [Електронний ресурс] / O. Tymoshenko, L. Dykhnych, I. Yashchenko, O. Kalantaievska, V. Zabora // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 2. - С. 328-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_2_38
В умовах зростання популярності онлайн-покупок та одночасного існування жорсткої конкуренції підприємства індустрії моди повинні розробляти інноваційні способи залучення клієнтів задля формування їх лояльності та прихильності. Результати проведеного аналізу відображають вагому роль маркетингових інструментів у процесі формування іміджу бренду, визначення його певної ніші. Саме за допомогою маркетингових інструментів підприємства індустрії моди не тільки розширюють коло своїх клієнтів, а й мають змогу утримувати клієнтів серед своїх постійних покупців. Розглянуто та проаналізовано значущість соціально-економічного напряму у виборі стратегії ведення бізнесу та врахування персональних уподобань на формування лояльної аудиторії серед потенційних споживачів. Визначено, що в умовах цифрової економіки, коли в основі лежать онлайн-комунікації, інтерактивні інструменти ведення бізнесу та комунікації, існують загрози неправильного застосування інструментів маркетингу, що може призвести до повного провалу не тільки певної модельної лінії, а й бізнесу в цілому. Обгрунтовано необхідність застосування для підприємств індустрії моди таких інструментів маркетингу, як упровадження мультизадачної інтегрованої стратегії маркетингу, що передбачає використання та існуючих маркетингових інструментів, і впровадження інноваційних задля формування механізму постійної взаємодії зі споживачами, моніторингу їхніх соціально-економічних уподобань та пріоритетів. Зазначено, що впровадження в існуючі бізнес-моделі використання програмного забезпечення, здатного виконувати одночасно мультизадачні процеси, не тільки пришвидшить обробку клієнтських запитів і замовлень, а й визначить слабкі сторони управління бізнес-процесами підприємства, допоможе відстежувати настрої споживачів щодо бренду та товарів цього бренду, знаходити лідерів думок, здатних сформувати якісне уявлення про товари бренду та ненав'язливо подати інформацію щодо товару.
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.167 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Dykhnych L. 
Project activity of enterprises in the field of fashion business [Електронний ресурс] / L. Dykhnych, O. Tymoshenko, M. Bryl, A. Sharkina, V. Cherevach // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 3. - С. 291-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_3_32
Розроблено та обгрунтовано напрями, чинники розвитку, визначено групи витрат і соціально-економічну ефективність здійснення проєктної діяльності підприємств у фешнбізнесі. Під проєктом у фешнбізнесі встановлено вважати сукупність взаємопов'язаних, обмежених у часі дій і заходів, спрямованих на розроблення та просування фешнпродукту, враховуючи модні тенденції за наявних ресурсів (матеріальних, трудових, фінансових, технологічних). Обгрунтовано такі напрями проєктної діяльності підприємств у фешнбізнесі: партнерські програми (наприклад, кобрендинг); зміна традицій у створенні та представленні модних товарів із метою залучення нових поколінь споживачів за допомогою переваг, що відрізняються від попередніх поколінь; упровадження нових технологій, які стають важливим доповненням модних речей та аксесуарів, - FashionTech (або FashTech); екологізація діяльності підприємств фешнбізнесу. Ключовими чинниками розвитку проєктної діяльності підприємств фешнбізнесу визначено такі: місце у глобальному виробничому ланцюжку створення вартості; ступінь концентрації підприємств у промислових кластерах; наявність висококваліфікованих фахівців у фешнбізнесі; наявність міжнародних брендів, які впливають на світові тенденції моди; багата та унікальна культура моди; державна політика та правова система, які підтримують розвиток індустрії моди. Систематизовано та охарактеризовано такі блоки витрат проєктної діяльності у фешнбінесі, як унікальні ноу-хау, фінансовий капітал, талант (людський капітал) та управління. Визначено особливості розроблення та переваги дизайнерських проєктів фешнпродуктів, до яких віднесено культова індивідуальність бренду, послідовність дизайну, найбільший впив дизайнерів на кінцеві продукти. Доведено, що розроблення фешнпродуктів у результаті проєктної діяльності фешнпідприємств впливає на криву корисності споживачів, і крива корисності споживачів, які віддають перевагу споживати досить багато фешнтоварів, відхиляється вправо вниз.
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.257 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Kostiuchenko О. 
Psychological Stability and Coping Strategies of a Fashion Business Manager as Determinants of Effective Overcoming Difficult Management Situations [Електронний ресурс] / О. Kostiuchenko, M. Bryl, L. Dykhnych // Socio-cultural management journal. - 2022. - Т. 5, № 2. - С. 103-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucams_2022_5_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.843 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Dykhnych L. 
The Backstage Creative Process as a Practice of Fashion Design [Електронний ресурс] / L. Dykhnych // Вісник КНУКіМ. Серія : Мистецтвознавство. - 2023. - Вип. 48. - С. 162-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_myst_2023_48_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 989.88 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Dykhnych L. 
Visual Art as a Means of Presenting a Fashion Designer’s Creative Idea [Електронний ресурс] / L. Dykhnych // Culture and arts in the modern world. - 2023. - Iss. 24. - С. 213-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kmss_2023_24_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 840.125 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського